Baselinker
Audyt Baselinker
Jeżeli posiadasz już wdrożony Baselinker w swojej firmie, jednak nie wszystko działa tak jak powinno, a akcje nie są w pełni zoptymalizowane – my to sprawdzimy. Przeanalizujemy obecny schemat działania oraz wszystkie procesy zachodzące podczas korzystania z tego systemu. Po audycie otrzymasz od nas raport z propozycjami naszych zmian oraz nowościami jakie można
wdrożyć, aby usprawnić zarządzanie sprzedażą.
W przypadku, gdy nie masz jeszcze wdrożonego Baselinkera, lub nie wiesz co to za narzędzie – nic nie szkodzi! Zapoznamy Cię z nim, przedstawimy jego możliwości oraz przeanalizujemy w jaki sposób jego wdrożenie mogłoby wpłynąć na zautomatyzowanie procesów w Twojej firmie.


Wdrożenia Baselinker
Dokonujemy pełnego wdrożeń systemu, w zależności od potrzeb klienta.
- Założenie konta w systemie Baselinker
- Integrację z platformami sprzedażowymi takimi jak: PrestaShop, WooCommerce, Allegro, Shopee, Ceneo, Amazon, Ebay.
- Pobieranie zamówień z platform sprzedażowych
- Utworzenie statusów zamówień w Baselinker
- Automatyczne zmiany statusów zamówień
- Zmiana statusów na platformach sprzedażowych poprzez zmianę statusu zamówienia w Baselinker
- Integrację ze wszystkimi dostępnymi firmami kurierskimi
- Automatyczne drukowanie etykiet kurierskich
- Utworzenie magazynu w Baselinker poprzez import aukcji ze sklepu internetowego bądź innej platformy sprzedażowej, np. Allegro
- Hurtowe wystawianie aukcji z poziomu Baselinker
- Zarządzanie aukcjami z poziomu Baselinker
- Synchronizację ilości stanów magazynowych na wszystkich platformach sprzedażowych jednocześnie
- Synchronizację cen na platformach sprzedażowych z cenami magazynu Baselinker
- Tworzenie zestawów produktów
- Synchronizacja ilości pomiędzy magazynem w Subiekt NEXO/GT a magazynem Baselinker
- Rezerwacja stanów produktów
- Wysyłanie zamówień z Subiekta NEXO/GT do Baselinker
- Pobieranie zamówień z Baselinker do Subiekta NEXO/GT
- Automatyczne tworzenie dokumentów sprzedażowych w Subiekt NEXO/GT
- Automatyczne drukowanie dokumentów sprzedażowych
- Stworzenie szablonów mailowych
- Automatyczne wysyłanie maili z dokumentami sprzedażowymi do klientów
- Automatyczne wysyłanie powiadomień do klientów mailem lub poprzez SMS
- Konfiguracja asystenta zbierania
- Konfiguracja asystenta pakowania


Wsparcie Baselinker
Oferujemy pakiet wsparcia technicznego, dzięki któremu w sytuacjach kiedy system zawodzi:
- Nasz opiekun jest do Twojej dyspozycji od godziny 8:00 do 16:00
- Odpowiedź na zgłoszenie nagłe (telefoniczne) jest natychmiastowa
- Odpowiedź na zgłoszenie mailowe – maksymalnie do 2 godzin
- W przypadku awarii związanej z systemem zewnętrznym – kontakt z dostawcą systemu w imieniu klienta
Chętnie odpowiemy na Twoje pytania – napisz do nas!

Co mówią o nas
inni?
