Telefon:+48 533 501 212
E-mail:biuro@comoder.pl
dots

Baselinker

Audyt Baselinker

Jeżeli posiadasz już wdrożony Baselinker w swojej firmie, jednak nie wszystko działa tak jak powinno, a akcje nie są w pełni zoptymalizowane – my to sprawdzimy. Przeanalizujemy obecny schemat działania oraz wszystkie procesy zachodzące podczas korzystania z tego systemu. Po audycie otrzymasz od nas raport z propozycjami naszych zmian oraz nowościami jakie można
wdrożyć, aby usprawnić zarządzanie sprzedażą.

W przypadku, gdy nie masz jeszcze wdrożonego Baselinkera, lub nie wiesz co to za narzędzie – nic nie szkodzi! Zapoznamy Cię z nim, przedstawimy jego możliwości oraz przeanalizujemy w jaki sposób jego wdrożenie mogłoby wpłynąć na zautomatyzowanie procesów w Twojej firmie.

Wdrożenia Baselinker

Dokonujemy pełnego wdrożeń systemu, w zależności od potrzeb klienta.

  • Założenie konta w systemie Baselinker
  • Integrację z platformami sprzedażowymi takimi jak: PrestaShop, WooCommerce, Allegro, Shopee, Ceneo, Amazon, Ebay.
  • Pobieranie zamówień z platform sprzedażowych
  • Utworzenie statusów zamówień w Baselinker
  • Automatyczne zmiany statusów zamówień
  • Zmiana statusów na platformach sprzedażowych poprzez zmianę statusu zamówienia w Baselinker
  • Integrację ze wszystkimi dostępnymi firmami kurierskimi
  • Automatyczne drukowanie etykiet kurierskich
  • Utworzenie magazynu w Baselinker poprzez import aukcji ze sklepu internetowego bądź innej platformy sprzedażowej, np. Allegro
  • Hurtowe wystawianie aukcji z poziomu Baselinker
  • Zarządzanie aukcjami z poziomu Baselinker
  • Synchronizację ilości stanów magazynowych na wszystkich platformach sprzedażowych jednocześnie
  • Synchronizację cen na platformach sprzedażowych z cenami magazynu Baselinker
  • Tworzenie zestawów produktów
  • Synchronizacja ilości pomiędzy magazynem w Subiekt NEXO/GT a magazynem Baselinker
  • Rezerwacja stanów produktów
  • Wysyłanie zamówień z Subiekta NEXO/GT do Baselinker
  • Pobieranie zamówień z Baselinker do Subiekta NEXO/GT
  • Automatyczne tworzenie dokumentów sprzedażowych w Subiekt NEXO/GT
  • Automatyczne drukowanie dokumentów sprzedażowych
  • Stworzenie szablonów mailowych
  • Automatyczne wysyłanie maili z dokumentami sprzedażowymi do klientów
  • Automatyczne wysyłanie powiadomień do klientów mailem lub poprzez SMS
  • Konfiguracja asystenta zbierania
  • Konfiguracja asystenta pakowania

Wsparcie Baselinker

Oferujemy pakiet wsparcia technicznego, dzięki któremu w sytuacjach kiedy system zawodzi:

  • Nasz opiekun jest do Twojej dyspozycji od godziny 8:00 do 16:00
  • Odpowiedź na zgłoszenie nagłe (telefoniczne) jest natychmiastowa
  • Odpowiedź na zgłoszenie mailowe – maksymalnie do 2 godzin
  • W przypadku awarii związanej z systemem zewnętrznym – kontakt z dostawcą systemu w imieniu klienta

Chętnie odpowiemy na Twoje pytania – napisz do nas!

    Co mówią o nas
    inni?

    Masz pytania?

    lub pozostaw kontakt
    oddzwonimy