Telefon:+48 533 501 212
E-mail:biuro@comoder.pl
dots

Krótko
o nas

Jesteśmy firmą wywodzącą się z e-commerce. Doskonale znamy potrzeby ludzi zajmujących się branżą e-commerce, gdyż zaczynając naszą przygodę ze sprzedażą internetową w 2017 roku, przeszliśmy niezliczone etapy wdrażania, różnego rodzaju rozwiązań usprawniających sprzedaż wysyłkową, ucząc się przy tym na własnych błędach. W połączeniu z wykształceniem informatycznym ludzi, z którymi współpracujemy, postanowiliśmy stworzyć firmę, której doświadczony personel przeprowadzi przedsiębiorców przez pełen proces automatyzacji oraz wyszkoli kadrę pracowniczą w zakresie korzystania z systemu.

Przedsiębiorco!
Co możemy dla Ciebie zrobić?

Jeżeli zajmujesz się sprzedażą wysyłkową, prowadzisz własny sklep internetowy lub sprzedajesz na którymś z marketplace’ów, takich jak Allegro, Amazon, Shopee, itp., jednak brakuje Ci rąk do pracy, to zamiast zatrudniać kolejnych pracowników, powinieneś poważnie pomyśleć o zautomatyzowaniu procesów w swojej firmie. Dzięki automatyzacji, cały proces wydruku oraz pakowania zamówień, zostanie skrócony do minimum. Ponad to, za pomocą wdrożonych przez nas narzędzi, będziesz miał możliwość masowego wystawiania aukcji, synchronizacji ilości produktów na wszystkich platformach jednocześnie, czy automatycznego wysyłania powiadomień email do klientów.

Jak wyglądają
etapy wdrożenia?

01

Audyt. Polega na sprawdzeniu, jak w danej chwili, przebiega cały proces realizacji zamówień. Omawiamy i ustalamy zmiany, jakie są potrzebne, aby w pełni zoptymalizować działania w firmie.

02

Implementacja. Wprowadzamy ustalone podczas audytu zmiany. Integrujemy ze sobą platformy oraz konfigurujemy je według ustaleń. Następnie sprawdzamy poprawność działania systemu.

03

Szkolenie. Na koniec przeprowadzamy szkolenie personelu, z zakresu obsługi wdrożonej integracji oraz omawiamy jego działanie.

Co mówią o nas
inni?

Masz pytania?

lub pozostaw kontakt
oddzwonimy